Ofte stillede spørgsmål

Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter pakken i pakkeshoppen?

Hvis du vælger ikke at afhente pakken i pakkeshoppen, bliver pakken sendt retur til os. For dette pålægges vi et gebyr på min. 35 DKK af GLS. Da pakken ikke er afhentet behandles denne som en returnering og du vil automatisk få udbetalt ordreværdien, minus retur gebyr, minus fragt omkostninger, dette gælder også hvis du har haft fri fragt på ordren.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du gøre følgende:

  1. Gå in på vores   retur side  og udfylde denne, vi vil typisk tilbagebetale beløbet til det kort du har brugt ved handlen.
  2. Fremsend produkter til os på nedenstående adresse:
  3. CurlsForYou Aps
  4. Blåklokken 18
  5. 8700 Horsens
  6.  Vente på at vi modtager produkter og indsætter pengene på din konto. Vær venligs opmærksom på at såfremt du har haft fri fragt på ordren, kan vi modregne fragt omkostningen som vi har haft på ordren, mindst 35 DKK.

Hvilke fragtmuligheder har I?

I Danmark har vi valgt kun at køre med GLS som leverandør, de kan levere til pakkeshops, erhverv og privat.

GLS afhenter pakker ved os alle hverdage omkring klokken 9. Levering til jer sker dagen efter afhentningen af pakken, altså dag til dag levering, men da der hentes så tidligt, vil ordre placeret derefter først blive afhentet dagen efter hvorfor I vil opleve to dages leveringer.

Er I sikre på, at I ikke har kopivarer?

Vi ville ønske vi kunne svare selvfølgelig har vi ikke det. Men når vineksperter er blevet snydt med falsk Amarone, smagsdommere er blevet snydt med falsk olivenolie, Dansk Supermarked med falsk mærkevaretøj, blot for at nævne nogle få men omfattende skandaler af kopivarer. Så kan selv store distributører som vi handler med, også få leveret kopivarer. Og så ender de altså ved os/jer i sidste ende. Men vi tror og håber det ikke.

Får I alle produkter direkte fra producenterne?

Nej, det er desværre ikke muligt. Eks. vil DevaCurl, Shea Moisture og Kinky-Curly ikke sende til EU. Derfor får vi disse produkter leveret fra distributører. De distributører vi forhandler med er store internationale forhandlere, som vi stoler på!

Har I parfumefri produkter?

Ja, de er tagget med parfumefri. Bla. har Jessicurl No Fragrance varianten i alle deres produkter og Innersense benytter kun æteriske olier i deres produkter. Vær dog obs på at selv om de ikke indeholder parfume kan de godt indeholde Limonene som også kan være udfordrende for nogen.

I har ikke mit ynglingsprodukt hjemme, kan I skaffe det?

Måske, du er meget velkommen til at skrive til os, så vil vi meget gerne undersøge det.

Har I veganske produkter?

Ja, det har vi. De vaganske produkter vi fører, har et tag = vegansk, nogle mærker fører både veganske og ikke veganske produkter, mens andre er certificerede som eks.   Trepadora  og   CurlSmith.

Hvilke produkter fører I?

Vi fører udelukkende produkter der er godkendt til Curly Girl Metoden, og tilbehør der kan benyttes af person som følger denne metode.   Alle vores produkter bliver godkendt af admin gruppen fra den danske Curly Girl gruppe:   CurlyGirl DK (Co-wash/balsamvask – Original Danish Group – Girls And Guys)

Jeg har placeret en bestilling og får besked om at den er gennemført, men kan ikke finde noget T&T nummer?

Grunden til at du ikke kan finde et T&T nummer, skyldes at dette først fremsendes af GLS, når de modtager og scanner pakken på deres central. Dette vil typisk ske om aftenen på afhentningsdagen.

GLS afhenter pakker ved os alle hverdage omkring kl. 9

Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter pakken i pakkeshoppen?

Hvis du vælger ikke at afhente pakken i pakkeshoppen, bliver pakken sendt retur til os. For dette pålægges vi et gebyr på min. 35 DKK af GLS. Da pakken ikke er afhentet behandles denne som en returnering og du vil automatisk få udbetalt ordreværdien, minus retur gebyr, minus fragt omkostninger, dette gælder også hvis du har haft fri fragt på ordren.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du gøre følgende:

  1. Gå in på vores   retur side  og udfylde denne, vi vil typisk tilbagebetale beløbet til det kort du har brugt ved handlen.
  2. Fremsend produkter til os på nedenstående adresse:
  3. CurlsForYou Aps
  4. Blåklokken 18
  5. 8700 Horsens
  6.  Vente på at vi modtager produkter og indsætter pengene på din konto. Vær venligs opmærksom på at såfremt du har haft fri fragt på ordren, kan vi modregne fragt omkostningen som vi har haft på ordren, mindst 35 DKK.

I er ikke E-Mærket, kan man stole på jer?

Det er korrekt at vi ikke er E-Mærket, vores webshop gik live d.31/5-19, og vi har i opstartsfasen valgt at fokusere på det der giver jer kunder værdi, nemlig at få nye produkter i shoppen, frem for at betale for et e-mærke.

Har I en butik hvor man kan komme forbi?

Nej, webshoppen drives fra vores privat adresse pt. men man er velkommen til at afhente pakker her efter aftale. Eller hvis man gerne lige vil prøve at dufte/mærke produkterne. Så længe man aftaler med os hvornår det passer ind.

Går I op i miljøet?

Ja, vi forsøger at holde vores miljøbelastning så langt nede som muligt, bla. er vores kassefyld biodynamisk, så det kan smides i mad affalds sorteringen. Vi genbruger papkasser og fyld fra leverandører, da de fint kan bruges inden de afleveres til genbrug. Og så vil vi jo gerne føre produkter som ikke indeholder kemikalier, som er skadelige for både mennesker og natur. Derfor er vi også en del af Miljøvenlig Pakning og Stop PapirSpild sammenslutningerne, som du kan læse mere om ved at klikke på badgene herunder.

   

Yderligere tiltag som vi har lavet kan man også læse om i bloggen her:

Kontakt nu

Mandag – fredag kl. 09:00-16:00

Da vi er en lille virksomhed hvor pakning af ordre, bestilling af nye produkter mm. fylder meget, kan vi ikke garantere at vi kan tage telefonen.

Hvis du har nogle spørgsmål, som du ikke har fået besvaret her på siden, så er du meget velkommen til at skrive til os.

Skriv til os