Ofte stillede spørgsmål
Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter pakken i pakkeshoppen?
Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen, inden 7 hverdage i Danmark, sendes pakken retur til Curlsforyou.dk
Vi tager et ekspeditionsgebyr på 45 DKK, for ikke afhentede pakker.
Dette gebyr er til at dække fragt, administrationsomkostninger og emballage.
Desuden vil fragten du har betalt ligeledes ikke blive tilbagebetalt. Da denne udgift er afholdt.
Vær venligst opmærksom på at såfremt du har haft fri fragt på ordren, kan vi modregne fragt omkostningen som vi har haft på ordren, mindst 35 DKK.
Således at beløbet der tilbagebetales vil være ordrebeløbet – (returgebyr + fragt = mindst 80 DKK.)
Hvordan returnerer jeg en vare?
Vi tager kun ubrugte og produkter der ikke har brudt emballagen retur.
Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du gøre følgende:
– Gå ind på vores retur side og udfylde denne. Vi vil typisk tilbagebetale beløbet til det kort du har brugt ved handlen.
– Fremsend produktet til os på nedenstående adresse:
CurlsForYou Aps
Sandøvej 1C
8700 Horsens
– Du kan købe en returlabel ved os til 45 DKK. Pengene fratrækkes det beløb, der skal returneres til dig.
Hvilke fragtmuligheder har I?
I Danmark har vi valgt kun at bruge GLS som leverandør, da de kan levere til pakkeshops, erhverv og privat.
GLS afhenter pakker ved os alle hverdage.
Levering til jer sker dagen efter afhentningen af pakken, fra vores lager.
Der vil være mellen 1-3 hverdages levering.
Sender I til Norge?
Ja det gør vi, vi sender med GLS og det tager 4-5 dage. Vi har både pakkeshop og privatlevering.
Vi er VOEC registreret, så vi klarer alt det vedrører told og moms.
Sender I til Sverige?
Ja det gør vi, vi sender med GLS og det tager 4-5 dage. Vi har både pakkeshop og privatlevering.
Hvilke produkter fører I?
Vi fører udelukkende produkter der er godkendt til Curly Girl Metoden, og tilbehør der kan benyttes af person som følger denne metode. Alle vores produkter bliver godkendt af admin gruppen fra den danske Curly Girl gruppe: CurlyGirl DK (Co-wash/balsamvask – Original Danish Group – Girls And Guys)
Får I alle produkter direkte fra producenterne?
Nej, det er desværre ikke muligt. Eks. vil DevaCurl, Shea Moisture og Kinky-Curly ikke sende til EU. Derfor får vi disse produkter leveret fra distributører. De distributører vi forhandler med er store internationale forhandlere, som vi stoler på!
Er I sikre på, at I ikke har kopivarer?
Vi ville ønske vi kunne svare selvfølgelig har vi ikke det. Men når vineksperter er blevet snydt med falsk Amarone, smagsdommere er blevet snydt med falsk olivenolie, Dansk Supermarked med falsk mærkevaretøj, blot for at nævne nogle få men omfattende skandaler af kopivarer. Så kan selv store distributører som vi handler med, også få leveret kopivarer. Og så ender de altså ved os/jer i sidste ende. Men vi tror og håber det ikke.
Har I parfumefri produkter?
Ja, de er tagget med parfumefri. Bla. har Curlsmith Shine serien, Cantu har Hypoallergenic produkterne og Jessicurl findes i No Fragrance varianten, hvor de fleste er markeret som parfumefri, vær dog obs på at selv om de ikke indeholder parfume kan de godt indeholde Limonene, Linalool og Citronellol, som også kan være udfordrende for nogen. Hvorfor disse produkter ikke er at finde med parfumefri tagget.
Finde produkterne der er parfumefri lige her:
I har ikke mit ynglingsprodukt hjemme, kan I skaffe det?
Måske, du er meget velkommen til at skrive til os, så vil vi meget gerne undersøge det.
Har I veganske produkter?
Ja, det har vi. De vaganske produkter vi fører, har et tag = vegan, nogle mærker fører både veganske og ikke veganske produkter, mens andre er certificerede som eks. Trepadora og CurlSmith.
Du kan finde alle veganske produkter her
Har I en oversigt over glycerin fri produkter?
Ja det har vi, vi har givet alle produkterne der er glycerin fri et vare tag, så I kan finde dem alle her.
Har I en oversigt over de produkter de indeholder protein?
Ja det har vi, vi har samlet alle produkter under vare tagget protein, som kan findes her.
Har I en oversigt over de produkter der ikke indeholder protein?
Ja det har vi, vi har samlet alle produkter under vare tagget protein-fri, som kan findes her.
Jeg har placeret en bestilling og får besked om at den er gennemført, men kan ikke finde noget T&T nummer?
Grunden til at du ikke kan finde et T&T nummer, skyldes at dette først fremsendes af GLS, når de modtager og scanner pakken på deres central. Dette vil typisk ske om aftenen på afhentningsdagen.
GLS afhenter pakker ved os alle hverdage.
Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter pakken i pakkeshoppen?
Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen, inden 7 hverdage i Danmark, sendes pakken retur til Curlsforyou.dk
Vi tager et ekspeditionsgebyr på 45 DKK, for ikke afhentede pakker.
Dette gebyr er til at dække fragt, administrationsomkostninger og emballage.
Desuden vil fragten du har betalt ligeledes ikke blive tilbagebetalt. Da denne udgift er afholdt.
Vær venligst opmærksom på at såfremt du har haft fri fragt på ordren, kan vi modregne fragt omkostningen som vi har haft på ordren, mindst 35 DKK.
Således at beløbet der tilbagebetales vil være ordrebeløbet – (returgebyr + fragt = mindst 80 DKK.)
Hvordan returnerer jeg en vare?
Vi tager kun ubrugte og produkter der ikke har brudt emballagen retur.
Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du gøre følgende:
– Gå ind på vores retur side og udfylde denne. Vi vil typisk tilbagebetale beløbet til det kort du har brugt ved handlen.
– Fremsend produktet til os på nedenstående adresse:
CurlsForYou Aps
Sandøvej 1C
8700 Horsens
– Du kan købe en returlabel ved os til 45 DKK. Pengene fratrækkes det beløb, der skal returneres til dig.
Jeg kommer fra Norge, kommer der told og moms på min ordre?
Bare rolig, vi er VOEC registreret, så vi klarer alt der hedder told og moms.
VOEC no. 2036673
I er ikke E-Mærket, kan man stole på jer?
Det er korrekt at vi ikke er E-Mærket, vores webshop gik live d.31/5-19, og vi har i opstartsfasen valgt at fokusere på det der giver jer kunder værdi, nemlig at få nye produkter i shoppen, frem for at betale for et e-mærke.
Men vi indsamler anmeldelse på Trustpilot hvor vores score pt. er 4,9 ud af 5. Det syntes vi selv viser vores omdømme ret godt.
Har I en butik hvor man kan komme forbi?
Nej, webshoppen drives fra et lager. Man kan afhente ordre på lageret, ved at vælge muligheden “Afhent på lager” under leveringsmetode.
Går I op i miljøet?
Ja, vi forsøger at holde vores miljøbelastning så langt nede som muligt, bla. er vores kassefyld biodynamisk, så det kan smides i mad affalds sorteringen. Vi genbruger papkasser og fyld fra leverandører, da de fint kan bruges inden de afleveres til genbrug. Og så vil vi jo gerne føre produkter som ikke indeholder kemikalier, som er skadelige for både mennesker og natur. Derfor er vi også en del af Miljøvenlig Pakning og Stop PapirSpild sammenslutningerne, som du kan læse mere om ved at klikke på badgene herunder.
Yderligere tiltag som vi har lavet kan man også læse om i bloggen “Kan man have en grøn og bæredygtig tilgang som webshop?“.
Kontakt nu
Mandag – fredag kl. 09:00-16:00
Da vi er en lille virksomhed hvor pakning af ordre, bestilling af nye produkter mm. fylder meget, kan vi ikke garantere at vi kan tage telefonen.
Hvis du har nogle spørgsmål, som du ikke har fået besvaret her på siden, så er du meget velkommen til at skrive til os.